| Αξιολόγηση Μαθητών/τριών |
 |
03/10/2025 |
| Αναλυτικά - Στόχοι χρονιάς |
 |
03/10/2025 |
| ESSD 2025 |
 |
03/10/2025 |
| Αθλοπαιδιές Σχολικής Χρονιάς |
 |
03/10/2025 |
| World Teachers Games 2025 |
 |
03/10/2025 |
| Πρώτες Βοήθειες - Επιμόρφωση Κ.Φ.Α. |
 |
27/12/2023 |
| Πρώτες Βοήθειες - Χορηγία φαρμάκων |
 |
27/12/2023 |
| Έντυπο αξιολόγησης ΚΑΡΠΑ |
 |
27/12/2023 |
| Διαχείριση περιστατικού σοβαρού τραυματισμού μαθητή |
 |
27/12/2023 |
| Αξιολόγηση Μαθητή |
 |
27/12/2023 |
| Εθνικό προγραμμα Αριστοτέλης - CyFit - Πιλοτική Φάση - Αποτελέσματα |
 |
27/12/2023 |
| Ευρωπαϊκή ημέρα Σχολικού Αθλητισμού - Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού |
 |
27/12/2023 |
| Κανονισμοί Καλαθοσφαίρισης 2022 για καθηγητές Φυσικής αγωγής |
 |
11/11/2022 |
| Μηχανική των δύο διαιτητών |
 |
11/11/2022 |
| Συμπλήρωση - Φύλλο Αγώνος Καλαθοσφαίρισης |
 |
11/11/2022 |
| Καθήκοντα Α' και Β' Διαιτητή |
 |
11/11/2022 |
| Συμπλήρωση - Φύλλο Αγώνος Πετοσφαίρισης |
 |
11/11/2022 |
| Αξιολόγηση - Θεσμός Τετραμήνων |
 |
24/10/2022 |
| Εθνικό προγραμμα Αριστοτέλης - CyFit |
 |
24/10/2022 |
| Ευρωπαϊκή ημέρα Σχολικού Αθλητισμού - Ευρωπαϊκή εβδομάδα αθλητισμού |
 |
24/10/2022 |
| Υπαίθρια Γυμναστήρια - Σύγχρονο Σχολείο |
 |
24/10/2022 |
| Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2022 - Διαμορφωτική αξιολόγηση στη Φυσική Αγωγή |
 |
01/03/2022 |
| Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2022 - Έναρξη προγράμματος αξιολόγησης φυσικής κατάστασης παιδιών και εφήβων σχολικής ηλικίας «Αριστοτέλης» |
 |
01/03/2022 |
| Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2022 - Εθνική έκθεση δράσεων Ευρωπαικής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2021 - #ESSD2021 |
 |
01/03/2022 |
| Νέα Νομοθεσία Τετραμήνων |
 |
04/09/2020 |
| Αξιολόγηση Μαθητή |
 |
04/09/2020 |
| Διάφορα |
 |
04/09/2020 |
| Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού #Be Active 2020 |
 |
04/09/2020 |
| Ολυμπιακή Χρονιά Τόκιο 2020 - Διαχρονική πρόταση |
 |
03/02/2020 |
| Ημερίδα "Ο Αθλητισμός είναι Πρόληψη" πρόσκληση-πρόγραμμα |
 |
03/10/2019 |
| Λεπτομέρειες Εγγραφής Δράσεων στην Εθνική Ιστοσελίδα #Be ActiveΛεπτομέρειες Εγγραφής Δράσεων στην Εθνική Ιστοσελίδα #Be Active |
 |
23/09/2019 |
| BeActive Δράσεις Μέσης Εκπαίδευσης |
 |
23/09/2019 |
| Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2019 - Προγραμματισμός |
 |
16/09/2019 |
| Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2019 – Έρευνα για το Αθλητικό Σχολείο |
 |
16/09/2019 |
| Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2019 – Ερευνητικό Πρόγραμμα ΠΚ για Δείκτες Επάρκειας και Επιτυχίας |
 |
16/09/2019 |
| Αξιολόγηση του μαθητή 2019 |
 |
13/09/2019 |
| Οργάνωση χώρων στη Φυσική Αγωγή 2019 |
 |
13/09/2019 |
| Φυσική Δραστηριότητα και Υγεία στην Εκπαίδευση |
 |
05/03/2019 |
| Τετράμηνα-Αξιολόγηση μαθητή Α΄ και Β΄ Λυκείου/Τεχνικών Σχολών |
 |
05/03/2019 |
| Αξιολόγηση μαθητή στη Φυσική Αγωγή |
 |
05/03/2019 |
| Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2018 - Αξιολόγηση |
 |
13/09/2018 |
| Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2018 - Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού 2018 - #BeActive |
 |
13/09/2018 |
| Σκοποί - Στόχοι - Επιδιώξεις ανά τάξη |
 |
19/01/2012 |
| Ετήσιος Προγραμματισμός |
 |
19/01/2012 |
| Θέματα διδακτικής μεθοδολογίας |
 |
19/01/2012 |
| Αξιολόγηση Μαθητή |
 |
19/01/2012 |